Post by wilddechorogill on Feb 5, 2022 16:34:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ The Cook - 3D Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Jeg kan lide spillet. Det er meget sjovt, og jeg kan godt lide, hvordan kunder bestiller, og du laver mad til dem... Det, jeg egentlig ikke kan lide ved spillet, er, at der er for mange annoncer. Det er så irriterende. Kan du i det mindste sætte en annonce hvert 5. minut? Derfor giver jeg spillet kun 3 stjerner
SPILD IKKE DIN TID!!! Det vil ikke lade mig bestå det første niveau. Jeg vil fuldføre det, og så trykker jeg på næste, og det vil gå til at starte en tilføjelse og bam det genstarter spillet. Det er patetisk, jeg kan ikke se tilføjelser for at få ting, og jeg kan ikke se tilføjelsen til totten det næste niveau, det er patetisk. Den fortjener ikke engang en stjerne. Spild ikke din tid!
Så langt så godt.. Jeg kan godt lide det, det er sjovt og lidt vanedannende.. men mængden af annoncer er latterligt, da jeg bare kan springe det over, vil jeg give det 3 stjerner for det.. men virkelig, annoncerne er for meget .. bortset fra at det er et sjovt spil
Utroligt mange annoncer. Jeg forstår, at du skal vise dem, men ikke hver gang, du er færdig med at lave mad. Sådan, kom nu. Du kan vise tilføjelser hver 2. eller 3. gang, du laver noget, fordi det er et meget interessant spil. Men det er ikke interessant ELLER engagerende, når du KONSTANT har annoncer!!!!
ALT FOR MANGE ANNONCER. Afslut en runde (runder er meget korte), der er en annonce. Vil du købe visse ingredienser fra markedet, er der en annonce. Og så, hvad fik mig til at afinstallere spillet, jeg laver en ordre, jeg hakker ingredienserne, jeg steger dem og smider dem på tallerkenen, og før det lader mig krydre retten og give den til kunden, en annoncen dukker op. Dette spil havde potentiale. Men som næsten alle andre spil i disse dage, er det intet andet end en annonceindtægtsgenerator. Hvis jeg kunne give nul stjerner ville jeg.
Den har alt for mange annoncer som efter at have lavet en bestilling en annonce, den har så mange annoncer og dens også fejl
Ja, det her var fantastisk, men det er så uretfærdigt, for hver gang der er en præmielevering, kan jeg ikke få en chance for at få toppræmien. Lav venligst en opdatering, gør pengene til en nyttig ting. Gør markedet til en butik med køkkenartikler og ingredienser, og fjern ædelstenene og gør kunden radom, tak for dit svar
Hvad er det egentlige ####!? Måske går min enhed ned på et bestemt tidspunkt (jeg satser dog ikke på det), men jeg er ærligt talt bare fast på den første opskrift, jeg er 100% sikker på, at de klipper reklamen og genstarter appen (JA ,tilbage til ... rykkerne, der troede, at det her ville lykkes, ærgerligt, det gjorde det!), det sker, når man skubber ingredienserne ned i skålen. Beklager, at jeg ser ud til at gøre et stort nummer ud af et MOBILSPIL, jeg synes bare det er virkelig irriterende, da dette er en unødvendig doven...ting
Det er et sjovt spil, men det er irriterende, når du ikke kan vælge dine ingredienser. Når du vælger ingredienserne, skulle du kunne åbne flere trækninger og finde flere ingredienser. Du bør også give mulighed for at dekorere tærten. Jeg vil give 5 stjerner, når du foretager en ændring
Tænd for din flytilstand, og du laver mad!! De konstante freaking annoncer er forfærdelige, men brug det bare til at slippe af med dem, og så er dette et fantastisk spil. Uden det ville jeg give den én stjerne på grund af annoncerne. Du vil tjene flere penge på at producere et fantastisk spil og derefter lave et lorte spil med masser af annoncer.
The Cook - 3D Cooking Game Boshqalar ejr
Alt for mange annoncer Jeg forstår, at man skal se dem for at få specielle ting gratis, men hvad er behovet for at placere dem mellem hver kunde, det gør spillet irriterende og ubehageligt, og det er derfor, jeg giver det 2 stjerner. Det er et sjovt spil.
Sjov 👍
Alt for mange (skal se) annoncer! Virkelig fedt koncept og god grafik, men det får dig til at se en annonce hvert 15. sekund. De vil virkelig have dig til at betale for at fjerne disse irriterende annoncer. Ikke tiden værd imo. Hvis de fjerner disse 30 sekunders annoncer hvert 15. sekund, ville jeg bedømme 4 eller 5.
Jeg kan faktisk rigtig godt lide dette spil, ja der er masser af annoncer, men ærligt talt generer det mig ikke så meget som andre spil. Det er et fantastisk tidsdræber- eller kedsomhedsspil. Rediger fra ny opdatering: på det seneste har spillet været buggy hver gang fyren med præmier kommer forbi, spillet kører stadig, men du kan ikke klikke på noget. Det er lidt mere irriterende nu, hvor jeg ikke engang kan modtage præmier.
Bedste freestyle madlavningsspil, jeg har prøvet, super sjovt og du kan blive kreativ. Jeg tog kun en stjerne af, fordi den nulstiller mit område, at jeg bruger mine ædelstene på at gøre det ubrugeligt at gøre det. Det ville også være sjovt at have nogle flere madlavningsmuligheder. Alt i alt et godt spil.
det er et godt spil, men den ting, jeg så annoncer og købte med ædelstene, er væk, som bordet, spilleboksen, køleskabsstolene og andre uden for vognen er væk, da jeg spillede det næste dag. Redigér: først gav jeg dette spil 3 stjerner, så jeg købte nogle dekorationer igen, og næste dag spillede jeg spillet igen, og det er væk igen, så nu gav jeg det 1 stjerne
Jeg kan ikke give en ordentlig anmeldelse af, hvordan spillet var, jeg har ingen idé om, hvordan spiloplevelsen var, fordi jeg modtog 4 annoncer, mindst 5 "bonusannonce"-prompter og en "skriv en anmeldelse"-prompt, der ikke kan springes over. første 5 minutter af spillet. Så her efterlader jeg en anmeldelse til dig.
Det er virkelig en fantastisk app...Jeg søger så mange spil, at du kan tilberede dine egne ingredienser og sælge det gudskelov, du har lavet dette....Den er virkelig god, men kan jeg komme med et forslag, jeg sætter pris på at se annoncer for at samle nogle varer, der er meget sjældne, men at modtage en belønning efter en dag bør ikke gøres krav på ved at se annoncer...Btw nogle tilføjelser dukker pludselig op og forårsager en forsinkelse på min telefon, så ret det og 1 ting mere, tilføj noget mere indhold i spillet .Tak alligevel, DEN ER RIGTIG GOD ANBEFALER DEN
Det er en rigtig sjov leg, mens det er lidt irriterende, at man nogle gange ender med uvilligt at servere en salat med en hel agurk i eller sådan noget, så er det også lidt sjovt. Nogle gange, når en kunde er som ingen agurker, laver jeg hvad end jeg laver uden agurk, og så er de kede af det, da jeg brugte tomat og banan sammen eller noget? Jeg vil gerne vide, hvad disse uudtalte regler er, da det er sket med andre eksempler end tomat og banan.
Hver gang nogen bestiller, får jeg kun mulighed for at bruge grøntsager. Der er også kød og frugt, men det lader mig ikke bruge dem. Der er nogle kunder, der vil have bestemte ting (ost, appelsiner osv.), men jeg kan ikke give dem det, fordi det kun lader mig bruge grøntsager, og det er frustrerende
Spillet er meget sødt og simpelt, men mit problem er annoncerne. Det er så forfærdeligt, at det er i midten, hvis man laver maden, så bam! Endnu en annonce! Så er alt, hvad du kan hævde, forpligtet til at se en annonce. Får ikke engang jeg startede med annoncen i bunden, den er så irriterende.
Edit: Wow købte $5 for ingen annoncer, og du kan stadig ikke gøre eller få noget uden at se et TON af annoncer. Dette spil er forfærdeligt. Jeg vil have mine $5 tilbage. Spillede i 5 minutter, havde 10 annoncer. Gameplayet er super sjovt, men WOW det er irriterende. Bogstaveligt talt også annoncer lige midt i et niveau, ikke engang når jeg er færdig med at lave en ret. Jeg håber, de ændrer det. Det har dog potentiale!
Fantastisk spil, jeg spekulerer på, hvorfor mange mennesker klager over annoncer... Bare sluk for internettet, voila! Ikke flere annoncer! (Ja, du skal tænde for internettet for at få de gaver) Det er fantastisk, men det eneste problem er, at niveauerne gentages... Ville ønske, der var flere niveauer...
Dit spil er fantastisk, men det kan få dig til at slås med et andet spilfirma, men dette spil hedder mini market 3d, og det er et rip-off, og jeg hader det spil, undgå også rip-offs og hold dig væk gutter, fortsæt med det gode arbejde færdig med dine spil saygames.
Meget sjovt, men der er lidt annoncer, det er dog ok 😁
Det er sjovt og anderledes end andre madlavningsspil, men efter at have spillet et stykke tid vil det være så kedeligt, fordi opskrifterne er helt op til os, og der er ingen specifik ændring efter noget tid. det vil være godt at have niveauer, udfordringer, opskrifter og en butik til at købe ting eller at opgradere ting.
Selve spillet er faktisk udmærket. Nogle af fødevarerne er dårligt lavet, og derfor er det nogle gange svært at se, hvad de er ud fra udseendet alene. Men det, der virkelig støder mig ud, er ANNONCERNE. Der er for mange. Spillet har sådan et potentiale, men det er ødelagt med annoncer. Fjern annoncerne, og jeg vil give dig 5 stjerner
Jeg kan godt lide dette spil. Det er nogle gange lidt glitchy (jeg tror, det skyldes min internetforbindelse! 😅), men jeg synes virkelig, det er et godt spil. Jeg kan godt lide mad, så hvorfor ikke spille et madspil! 😅👍 der er dog et par annoncer 😐
SPILLET ER FANTASTISK. Der er næsten ingen annoncer, selvom jeg ikke købte pakken uden annoncer. Det er så realistisk og sjovt. Og også mange spil som det har ikke lyde eller indstillinger er ret normale eller sådan noget. Nå, dette spil er ikke noget lignende. Fortsæt med de gode opdateringer!
Spillet er sjovt, men jeg har problemer med det. Mit problem er annoncerne. Nu før du begynder at give mig et foredrag om, hvordan skaberne af disse apps har brug for indkomsten fra annoncerne for at tjene penge, vil jeg stoppe dig lige der. Jeg forstår, at. Mit problem er, at der stadig afspilles annoncer, efter jeg har slukket for min wifi. Jeg spiller spillet offline, og jeg får en annonce skubbet i ansigtet på mig? Det er urimeligt.
Good og Sojvt
Anzol de pesca Esportes jzo
Elsker det, der er meget få annoncer, og du kan springe de fleste af dem meget hurtigt. Jeg tror, at et par mere madlavningsredskaber ville være rart, efter et stykke tid bliver de lidt gamle. Lidt mere variation ville være rart. Som en frituregryde, sashimi eller endda en pasta.
Dette er en upassende ansøgning. Min datter downloadede programmet, og gudskelov kiggede jeg hende over skulderen. Annoncerne er meget upassende. For eksempel var der en nøgen mand, og du skulle tegne tøj på ham. Så viste en anden annonce en kvinde, der havde forskellige typer provokerende tøj med al denne kløft. Møde sin kæreste. Denne applikation vil blive slettet.
Det er det eneste spil, jeg kan lide, men kun at give 4 stjerner til dette spil er på grund af annoncerne
Selvom dette er et sjovt spil, siger alle, at det har for mange annoncer... før jeg skulle downloade spillet, så jeg anmeldelser, og folk sagde, at det havde for mange annoncer, troede jeg, at det ikke var noget problem, men da jeg begyndte at spille indtil dette dag er der stadig så mange annoncer! Der er bogstaveligt talt annoncer på alle niveauer, der ikke spøger! Jeg er ved at miste interessen for spillet, fordi det har så mange annoncer!! VENLIGST LØS DET!!😕
spillet er så sjovt, fordi det ikke indlæser celler hurtigt og en gang imellem har annoncer, der er som minutter og 30 sekunder og sådan noget, og det stinker, og det elsker virkelig ikke for mig, selvom jeg har godt Wi-Fi og det har bare annoncer hvert minut eller andet, så jeg håber de bare skal fjerne nogle af annoncerne og gøre annoncerne kortere
Fint nok
The Cook - 3D Cooking Game Casual orpm
Dejligt spil, men det har mange annoncer, men det er et godt spil, du vil spille det
Dette er et super vanedannende spil. Men noget galt med det er, at du virkelig har brug for mere tid til at hakke det hele, for engang lavede jeg en salat med halvdelen af tomaten. Og en smoothie med halvdelen af æblet. Jeg ville sætte stor pris på det, hvis I kan ordne det. Ellers er det et super sjovt spil, og jeg anbefaler det til andre!