Post by wilddechorogill on Feb 5, 2022 16:58:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Criminal Case ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Criminal Case IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Criminal Case 2022 version ▞▞▞
Spillet er engasjerende og godt laget, men energien ødelegger bare alt. Energikostnaden for å undersøke scener er høy og ladetiden er lang. Jeg får spille i fem minutter, så må jeg vente til nitti minutter på opplading. Spillet er morsomt, men det er lagt opp slik at du må betale for ekstra energi hvis du vil spille i en hvilken som helst periode. Mange popup-annonser også. Synd, mye potensiale.
Jeg liker ikke hvor lang tid det tar å få én stjerne. Og energien tar alt for lang tid. Ellers liker jeg spillet. Spillet dreier seg om stjernene og energien, så på den måten gir jeg det 2 stjerner.
Det er et flott spill det gir meg en følelse av en ips takk ☺️ for dette fantastiske spillet
Jeg spilte dette spillet for mange år siden, og det var gøy. Du pleide å kunne spille i timer. Nå er de akkurat som resten. Pengemotivert og dollartørst. Sheisty på energi og annonser for gratis energi. Jeg installerte nettopp for 2 sekunder siden og avinstallerer 5 minutter senere. Så trist måten penger får verden til å gå rundt. Moro og underholdning er det minste av utviklere bryr seg om. De tilber den allmektige $$bill. WU Tang sa det best, Cash Rule Everything Around Me-C.R.E.A.M.
❤
Flott opplevelse med spillet, det er fantastisk
Jeg får ikke unlocket case 3 jeg har betalt for det to ganger. Det synns jeg er ganske dårlig..
Criminal Case The Conspiracy Energi, mynter: Krev gavekoblinger for å få mynter, energi fra potetgull og appelsinjuice lenker. Denne siden får oppdateringer
Flott spill mye likt som virkeligheten 😁
For mange tilføyelser og analyser i laboratoriet tar også for mange timer
Beste Murder Mystery Games -apper på iPhone og Android ...
Hvor absolutt skuffende. Jeg har akkurat begynt å glede meg over dette spillet, bare for å låse opp den tredje delen av dette spillet. Vi burde bokstavelig talt få velge å spille med eller uten å betale for ekstra kriminalitetsoppklaring. Ikke bli lurt til å bruke penger på kjøp i appen. Jeg spiller ikke dette spillet for å bli dratt av
Det er en fantastisk app. Fungerer 100 % riktig, og det er en flott hjernetreningsapp.
Jeg pleide å elske dette spillet, men nå er det frustrerende med for mange annonser. Jeg ville brydd meg om det var i starten eller å legge til/få ting, men det er konstant gjennom hele spillet. Vil sannsynligvis avinstallere
Ikke installatør, må vente lenge i spillet!
More Snacks! Grand public ulrb
For mange år siden spilte jeg dette spillet på Facebook og nådde sak nr. 15 og la det spille. Nå ser jeg at dette spillet også har Android-versjon og installert det, men fant ett enkelt problem. Jeg kobler til Facebook og heldigvis ble alle tidligere data synkronisert. Men problemet er at jeg ikke kan motta de gamle og heller ikke få de nye Google Play-prestasjonene siden de sitter fast og fryser i dette spillet for meg. Vennligst hjelp...
det er et veldig bra spill, men jeg hater at det tar for mye energi hver kamp, og det er så vanskelig å få en full stjerne som irriterer meg mer enn det er nødvendig. og jeg kunne ikke bruke myntene til å kjøpe en stjerne, hva er hensikten med det? vennligst fiks dette, gjør det mer praktisk.
I en konkurransepreget tid med spill i dag vil ingen vente på at energien fylles på i et spill som er for irriterende og tar oppmerksomheten vekk fra spillet. Ja, prøveanalyse og alt annet er greit, men hvis du ikke fjerner begrepet energi i fremtiden vil spillet forbli dødt.
Har den tysk versjon? Dette spillet er virkelig fantastisk for å forbedre ordforrådet.
Criminal Case சாகசம் spnn
Spillet er veldig interessant og har mye mystikk som ligner på Sherlock Holmes og trenger mye observasjons- og detektivferdigheter. Likevel tar reklame deg fullstendig ut av spillet.
Historielinjene er ganske bra, det samme er spillet. Det som er irriterende er imidlertid det faktum at du må tjene stjerner for å fortsette (noe som ikke er så enkelt som de fleste spill) og du må ha energi for å tjene stjernene (som tar evigheter å samle seg)
Dette hadde vært er bra spill, men på grunn av VENTING I EVIGHET mellom hver ting, uten mulighet til å "hoppe over", blir spillet til bunn i bøtta og bare noe MØKK.
Ut på eventyr? Helgetur med din kjære? Sleepover med dine BFFs? Denne reisebeholderen er barberhøvelen din sin ultimate partner in crime,
What is most interesting for students to follow is a criminal case in the criminal division of the District Courts, or a jury case in the Courts of Appeal.
JEG KAN IKKE KOMME INN
Du bør kunne bare spille spillet og nyte det, ikke måtte oppdatere det hver gang ett objekt legges til et åsted som ingen spiller, dette spillet er så dårlig av så mange grunner, men det spiller ingen rolle hva folk tenk fordi utviklerne badet i penger da dette spillet først ble utgitt, så det spiller ingen rolle hva vi vil endre, de vil beholde det det samme fordi de tjener mye penger på det. Men vi ønsker å spille spillet uansett hvilken versjon du er på.
Gode krimhistorier med gode karakterer som får deg til å hele tiden ville fortsette 👍
Greit spill, men ødelagt av grådighet. Veldig treg å spille med mindre du vil bruke mye penger. Har tatt 3 dager å spille det andre nivået og fortsatt ikke ferdig!! 3 dager!!!
Vår pris 302,-(portofritt). The trial of Adolf Eichmann began in 1961 under a deceptively simple label, "criminal case 40/61." Hannah Arendt covered the
Her er de beste gratis eventyrspillene for Android-smarttelefon. ... Criminal Case er et prisvinnende kriminelt spill som er tilgjengelig for
Elsker det men er ikke avhengighetstype spill men
The firm's advocates have broad experience from all types of criminal cases, but particularly in the areas of financial crime; organised crime; homicide,
Jeg liker spillet, men det jeg hater mest med spillet er hvor lang tid det tar å etterforske forbrytelsen og hvordan det noen ganger tar langt å fullføre en obduksjon og etterforske bevisene i laboratoriet. 24 timer er altfor lenge å vente på å låse opp et nytt nivå. Jeg har ikke spilt dette spillet på omtrent 2 år, og da jeg brukte å spille, hadde det ikke alle disse annonsene.
Ekstremt grusomt lang ventetid for å få til noe, alt i et forsøk på å tvinge deg til å betale selvfølgelig
Jeg krever tilbakebetaling umiddelbart. Jeg kjøpte muligheten til å fjerne annonser og de vises stadig mellom undersøkelsene og spillets gang!!! Hva slags svindel er dette. En advarsel til alle som ønsker å gjennomføre mikrotransaksjoner: Ikke gjør det, det er bortkastet penger.
Det er bra, men noen ganger får jeg inntrykk av at det ikke er særlig gjennomtenkt. Crane sier de tre første timene er avgjørende under en kidnapping. Og så finner jeg litt tekst på kinesisk som sendes til Hannah for oversettelse. Hannah bruker ni timer på å oversette den. Duh!
Dette spillet er veldig fint. Det hjelper deg med å søke etter forskjellige typer ting og ledetråder. Bare det dårlige er at når energibaren din er mindre, gir den ikke ekstra energi å spille. Den har analyser, mistenkte, åsteder, laboratorium og det beste arresterer morderen. Du kan skrive inn et hvilket som helst navn du vil gi på den.
Var et bra spill, men å fryse skjermen på telefonen min som sier kjøp for 7,99 vil ikke få meg til å betale for dette spillet. Det er vondt at jeg må avslutte spillet og starte det på nytt bare for å fortsette å spille.
False Belief tries to untangle the circumstances around this criminal case through D's candid storytelling accompanied by Berg's own narration,
Populære gratisspill - Microsoft Store
Criminal Case Adventure pqy
I dette spillet forsker du da kriminalitet som og ligger ikke navnet
Elsker dette spillet. Men du kan ikke ta alle eiendelene dine til neste by fra den. Som i neste by, må du starte på nytt uten eiendeler. Dette er ikke kult. Du bør gi den funksjonen at dette ene spillet vil være alt. Det vil være alle byens, alle eiendelene. Nå vil det være fantastisk for Android-telefonbrukere.
Helt beroende klarar nesten intet sluta spela.
Dette spillet var fantastisk. Og så underholdende, men det er ikke mer enn nivå 56 etter å ha fullført alle nivåene vi må laste ned enda et krimspill. Hvis dette spillet fortsetter, så ble det mer underholdende. Det er derfor jeg gir den 3 stjerner,...takk
La meg bare si at jeg pleide å elske dette spillet, men den ødelagte legger til og utholdenhetsmekanikeren tar sitt toll etter en stund. Jeg vet at det er andre spill og serien, og jeg håper at balansen er riktig fordi dette spillet er morsomt
Skikkelig bh
... Solve a complex murder case where everyone ha. Action, Eventyr; Nintendo Switch ... Solve a complex murder case where everyone has something to hide.
Flott spill med god historie